Tuesday, November 18, 2008

Negara Selamat Walau Tiada PM Dan TPM Dalam Negara: Najib

KUALA LUMPUR: Malaysia berada dalam keadaan selamat walaupun ketiadaan Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dan Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak atas urusan ke luar negara.

Bercakap kepada pemberita di sini petang ini, Najib berkata beliau terpaksa menghadiri mesyuarat Kerjasama Ekonomi Asia Pasifik (Apec) ke-20 di Lima, Peru malam ini, manakala Abdullah kini sedang dalam rangka lawatan ke Uzbekistan.

"Biasanya salah seorang akan berada di dalam negara, tapi kali ini tidak dapat dielakkan. Namun, kami berdua akan sentiasa berkomunikasi," katanya.- Berita Harian

Anakanda Jebat: Selamat ke Malaysia? Dah kedua2 orang keluar negara, siapa yang nak memerintah negara? Macam mana kalau semua pendatang asing (warga Indon,Bangla,Vietnam dan sebagainya) memberontak? Jumlah mereka ini pun bukan sedikit, sudah mencecah berapa juta entah. Tak ke haru-biru dibuatnya. Hendak harapkan bapak polisi di Malaysia ni. Kes jenayah semakin meningkat ada lah. Puak2 UMNO pilih korang berdua adalah untuk mentadbir dan menjaga negara. Tahu2 hari ni korang berdua pergi melancong keluar negara. Kalau tak nak memerintah bagi saja dekat orang lain yang tahu memerintah.

No comments: